poniedziałek, 5 grudnia 2011

Odżywka do paznokci Eveline

Dawno mnie tu nie było, ale to tylko dlatego, że znalazłam pracę w Organique na ten miesiąc i sprzedaję gotowe zestawy-prezenty. Ale teraz postaram sie nadrobić zaległości.

Dzisiaj chciałam zaprezentować odżywkę do paznokci Eveline- paznokcie twarde i lśniące jak diament.
Więc teraz zdjęcia, a potem opis :)






Na moich paznokciach są 2 warstwy odżywki, nie zwaracać uwagi na moje brudne ręce, ale testowałam nowe cienie do powiem i jak zwykle potem cała byłam brudna :P

Ja się nie stosuję co do zastosowania opisanego na opakowaniu. Maluję np 2 warstwy i noszę kilka dni albo jedną warstwę i na to normalny lakier i tez noszę kilka dni. Wtedy odżywka jest moją bazą.

+ paznokcie są rzeczywiście twarde i się nie łamią, wyginają itp, ale jak np przez tydzień używam tego preparatu, potem robię kilka dni przerwy to w tym czasie robią mi się takie zadziory na bokach paznokci
+ płytka paznokcia ładnie się błyszczy
+ cena: 10 zł z groszami w rossmanie, czyli nie tak źle
+ wysycha w 2 min :)

- śmierdzi i uwaga żeby nie zblizać się z nią do oczu, bo potem szczypie!
- jeżeli ktoś tuż przed pomalowaniem nią paznokci obcinał sobie skórki to też mogą lekko szczypać
- może być używana jako baza albo na pomalowane już panokcie, bo ładnie nabłyszcza
- przy stosowaniu takim, jak na opakowaniu wystarczy max na 3 miesiące

dla jednych może być to + albo -, bo panokcie w momencie kiedy są pomalowane odżywką znaaacznie wolniej rosną (u mnie prawie nic). Ale jak tylko się ją zmyje to znowu rosną :)

Jest to moja pierwsza odżywka do paznokci, ale jestem z niej zadowolona. Jest jeszcze kilka rodzajów tych preparatów z Eveline, trzeba poczytać, który będzie najlepszy dla naszych paznokci.

Ktoś zna jeszcze jakieś dobre odżywki? Polecacie coś szczególnie?

1 komentarz:

  1. Ja właśnie po Nail Teku, chcę spróbowac czegoś z Eveline, nie, żeby NailTek mi nie odpowiadał, ale odżywki Eveline też kuszą. Ale też nie stosowałabym jej tak jak na opakowaniu tylko pewnie najczęściej z normalnym lakierem ;)

    OdpowiedzUsuń