środa, 23 listopada 2011

Paznokcie i współpraca

No to teraz pora na moje dzieło sprzed 2 dni. Ale coś czuję, że jutro albo pojutrze coś tu jeszcze na nich zmaluję :D

wieczór (lampa w pokoju)

lampa błyskowa

lampa błyskowa

wieczór (lampa w pokoju)

dzień

dzień

dzień
To cudo to lakier Bell nr chyba 300, bo ostatnią cyferkę zamazałam innym lakierem, a jak chciałam zmyć to od razu zmyła sie też cyferka :D

edit: oczywiście pisałam posta w pośpiechu i zapomniałam napisać parę słów o tym lakierze... A więc:
+ na zdjęciach jest tylko jedna warstwa!, wiec jak dla mnie idealnie, bo nie lubię się bawić warstwami
+ konsystencja idealna, bo rzadka, ale nie na tyle żebym sobie pozalewała skórki, a jestem do tego zdolna
+ w buteleczce jest 10g/r (pierwszy raz widzę takie oznaczenie)
+ pędzelek długi i cienki
- czas schnięcia: ok. 15 min, ale nie jestem taka odważna, żeby po takim czasie isć spać z tymi paznokciami :P bez obawy o prześcieradłowe wzorki położyłabym się po godzinie
- zapach wydaje mi sie bardziej gryzący niż innych lakierów
- szybko gęstnieje w buteleczce
- trwałosć przeciętna: przy szorowaniu garów, myciu sobie włosów i robieniu peelingu (to było zawsze problemem dla moich lakierów) wytrzymuje bez naruszenia 3 dni

Jestem herbatomaniaczką, dlatego dzisiaj dostałam meila z informacją, że dostanę próbki od szlachetnysmak.pl

www.blog.kawaiherbata.eu
                                         


www.szlachetnysmak.pl

www.kawaiherbata.eu


Bardzo się z tego cieszę :) Dziękuję, Panie Darku :)

6 komentarzy:

  1. Właśnie moja mama też go polubiła. Nie wiem, mnie szczypie muszę znaleźć coś nowego :)

    Ooo próbki od Szlachetnego Smaku, super herbata, będziesz zadowolona, czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny kolorek, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Śliczne pazurki :)

    ja też lubie herbaty, ale tylko earl grey :D jestem wybredna... jak szlachta :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie jest to przypadkiem 306? ;) Bo wydaje mi się znajomy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne paznokcie! ;o zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń